Suzuki Jimny 2018 Suzuki Jimny 2018

Suzuki Jimny 2018

от $22.400
Где купить?

Suzuki Jimny: серйозний побратимчик

Рассказать друзьям:

Suzuki Jimny останнього покоління вже доволі добре знайомий малий. І хоча він з'явився на ринку ще кілька років тому, ми вирішили побавити себе і потішити тих, хто досі вагається, подобається Сузукі Джимні чи ні та/чи не розуміє, чому він чимало коштує і користується шаленою популярністю у різних країнах світу.

Не кросовер, не паркетник, а саме позашляховик. Хоча він такий маленький, що його хочеться називати пУзошляховик (хай і квадратний)…

У плані дизайну багато чого сказано, зрештою як і про таку популярну річ, як стилізація Jimny під Гелендваген. Джимні - це той випадок, коли на нього звертають увагу як дорослі, так і малі, причому як хлопці та дівчата, так і пані та панове поважного віку. На наших дорогах цей малюк зустрічається не те щоб дуже часто, але зустрічається. Проте більшість звикли, що він фірмового кислотно-салатового кольору. Синій же поки що екзотика.

Ще один цікавий момент - сфера використання і аудиторія Suzuki Jimny. На цьому авто можна зустріти як молоденьку кралю, так і кремезного чоловіка з мисливською рушницею чи карбоновими вудочками на кілька тисяч доларів. Цьому є логічне пояснення - є ті, хто купує його винятково через дизайн і при цьому (можливо) навіть ніколи не виїжджає на бездоріжжя. Але, напевно, здебільшого його купують ті, хто розуміє його стихію і використовує за призначенням. Є ще одна категорія - чоловіки, які купують ніби для коханої, але ми ж розуміємо справжню мету…

Як пре, скільки жре

Особисто я не розумів і не розумію, як можна їздити на Джимні містом, та ще й кожного дня. Чому? Рама є рама, плюс коротка база - все це дається взнаки і навіть на майже рівному асфальті автомобіль «козлить». Їхати швидше 90 км/год, як на мене, теж не надто приємно, навіть якщо це ідеальна траса. До того ж, відчуття швидкості таке, ніби їдеш у півтора рази швидше.

А от з приводу компактності, звичайно, це величезний плюс у місті і на парковці, але не варто розраховувати на легке та «гостре» кермо. Це маленька, але серйозна техніка не те щоб з чоловічим, але точно парубочим характером. Так, завдяки кліренсу (210 мм) і надзвичайно коротким звисам можна заскочити на будь-яку бровку, але…

Якщо хочеш відчути істинний характер Джимніка - з'їжджай з дороги. Причому майже будь де. І ось тоді ти зрозумієш, для кого мати цю квіточку ростила! Наведу більш-менший зрозумілий приклад:

До мого будинку є дві дороги - нормальна і та, де водії накатали паралельні шляхи на ґрунтовій обочині. Так ось, у випадку з Suzuki Jimny значно комфортніше їхати полем, пересічною місцевостю, але не рівним асфальтом. Бо на бездоріжжі він сприймається м’яким і комфортним, враховуючи рельєфність покриття.

Що стосується витрат пального, все залежить від режиму їзду і приводу. У мене вийшло від 6 до 10 літрів. Як розганяється? Питання риторичне, бо навіть виробник не вказує цей параметр. Воно й логічно, бо в даному випадку це все одно, що запитувати, з чим ти будеш борщ - з пампушками чи з заварним тістечком. Але зазначу, розгін від 0 до 100 км/год (за різними даними і перевірками) становить 12-17 секунд. Максимальна швидкість (з автоматом) - 140 км/год.

До речі, замість розгону та інших параметрів, які вказають для більшості машин, у Suzuki зазначають такі характеристики, як кути в’їзду, рампи і з’їзду, а це доволі прозоро натякає, на чому треба акцентувати увагу.

Комфорт

Окрім специфіки їзди на асфальту і бездорожжі, варто згадати про ергономіку та відчуття у салоні загалом. По-перше, навіть якщо ти 2-метрового зросту, за кермом ти будеш відчувати цілком нормально. Ба більше, у тебе точно буде відчуття, що їдеш на Гелендвагені. Капот, огляд, вертикальне торпедо - все дуже схоже за філософією і відчуттями, як такими.

Задній ряд хай і є, але поміститься там не кожен. Зрештою, і покупки з магазину цього не дозволять - місця у багажнику там дуже мало, тому особисто я завантажував пакети (не чорні, а просто з харчами) на другий ряд сидінь.

З приводу обладнання і технологічних фічей, у Джимні з цим повний порядок. Клімат-контроль, зручний тачскрин, контроль спуску, круїз-контроль і т.п. Тож попри відносну простоту салону, тут є все, що має бути в сучасному автомобілі.

У підсумку

Як на мене, Сузукі Джимні дуже правильна і специфічна машина для тих, хто її розуміє. Я би порівняв Jimny з глиняними глечиками, які ще у давнину були створені для того, щоб зберігати молоко прохолодним і свіжим. Але є ті, хто надягав(є) їх на паркан заради краси. Чи варто? Питання риторичне. Тож перед купівлею Джимні проведіть тест-драйв, поміркуйте. Якщо твоє - це кохання на все життя…

Источник: ТопЖир
  • Тест-драйв Suzuki Jimny: Новый Suzuki Jimny: и в супермаркет за продуктами и в горы за впечатлениями Новый Suzuki Jimny: и в супермаркет за продуктами и в горы за впечатлениями

    Во-первых, как Jimny себя ведёт на трассе. Кроме этого нам не терпится узнать о том, что он может на настоящем бездорожье, да еще и в стоковом исполнении. И для того, чтобы ответить на все эти вопросы мы отправились из К ...
    Suzuki-Jimny.InfoCar.ua

  • Тест-драйв Suzuki Jimny: Suzuki Jimny. Малолитражный японский «Гелик» Suzuki Jimny. Малолитражный японский «Гелик»

    Новый Jimny впитал себе фамильные черты своих предков: решётка радиатора и головная оптика очень напоминает оную в автомобиле первого поколения LJ10, а вот черты кузова намекают нам на вторую генерацию SJ30. В целом, нов ...
    Suzuki-Jimny.InfoCar.ua

  • Тест-драйв Suzuki Jimny: На что способен «Мини-Гелик» На что способен «Мини-Гелик»

    Такой крошечный внедорожник, как Suzuki Jimny еще поискать. И хоть третье поколение модели японцы выпускали целых 20 лет, а слабых мест у него хватало, Jimny удалось завоевать симпатии покупателей. ...
    Avtovzglyad